Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

εμμυ κουμουνδουρου βουγιουκλακη

Τα στοιχεία που είδαν πρόσφατα το «φως» της δημοσιότητας είναι αποκαλυπτικά. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με βάση τον δείκτη Liveability Ranking του Economist Intelligence Unit (EIU), το 2016 η Αθήνα συμπεριλαμβανόταν στη λίστα με τις δέκα πόλεις στον κόσμο που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης την τελευταία πενταετία. Έτσι, από τις συνολικά 140 πόλεις που υπήρχαν στον κατάλογο, η πρωτεύουσα της χώρας μας καταλάμβανε την 69η θέση.


δημοτικο προφητη ηλια

ποσο μου λειπουν τα χρονια που πηγαν χαμενα

Και ενώ η κρίση έχει συρρικνώσει τα εισοδήματα των Ελλήνων, ήρθε και η έρευνα του Expert Market να μας αποκαλύψει ότι η Αθήνα βρίσκεται μεταξύ των 10 πόλεων στον κόσμο με τις πιο ακριβές μετακινήσεις. Αν αναλογιστεί κανείς ότι το μέσο μηνιαίο εισόδημα στην Ελλάδα φτάνει τα 784 ευρώ, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες ξοδεύουν το 13% του μισθού στα έξοδα των μετακινήσεων. Ένα ακόμη μειονέκτημα για την πόλη μας, όσον αφορά στην ποιότητα ζωής.


Τι μπορούμε να κάνουμε, λοιπόν, προκειμένου να βελτιώσουμε έστω και λίγο την καθημερινότητά μας; Είναι εφικτό να αλλάξει κάτι στις μετακινήσεις μας, ώστε να περιορίσουμε τα έξοδά μας και την ίδια ώρα να αναβαθμίσουμε το αστικό περιβάλλον στο οποίο ζούμε; Υπάρχουν, άραγε, ποιοτικές και ασφαλείς λύσεις για τις μεγαλουπόλεις του σήμερα;


Σε μια προσπάθεια να καταγράψουμε τον «παλμό» της πόλης, εμείς ελέγξαμε τις επιλογές των σύγχρονων Αθηναίων, που μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα στις μετακινήσεις.


εμμυ κουμουνδουρου βουγιουκλακη

Ποδήλατο


Για πολλούς φαντάζει μια λύση ακραία, αν αναλογιστεί κανείς ότι το δίκτυο του ποδηλατοδρόμου που υπάρχει στην Αθήνα δεν καλύπτει ακόμη τις ανάγκες των πολιτών. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι Αθηναίοι χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως μέσο για να φτάσουν στους προορισμούς τους. Από το σπίτι μέχρι το Μετρό και από εκεί στο γραφείο. Μια εναλλακτική και οικολογική επιλογή η οποία «τιμάται» δεόντως στο εξωτερικό.


2


Ασφάλιση αυτοκινήτου με το χιλιόμετρο


Μια ακόμη καινοτόμα λύση, όσον αφορά στο κομμάτι της μετακίνησης είναι η ασφάλιση με το χιλιόμετρο. Χιλιάδες οδηγοί δεν χρησιμοποιούν το όχημα τους κάθε μέρα ή κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα εντός της πόλης για να φτάσουν σε κάποιο μετρό ή τον ΗΣΑΠ, για να μεταφέρουν τα παιδιά στο σχολείο ή να πραγματοποιήσουν απλά μια έξοδο μέσα στο Σαββατοκύριακο. Την ίδια ώρα, αρκετές οικογένειες διαθέτουν δύο ή τρία αυτοκίνητα οπότε δεν τους συμφέρει να ασφαλίζονται με παραδοσιακά προγράμματα. Με τα ποσοστά των ανασφάλιστων οδηγών να έχουν αυξηθεί κατά τη διάρκεια της κρίσης ήταν, λοιπόν, ξεκάθαρο πως χρειαζόταν μια λύση για αυτή τη μεγάλη μερίδα των πολιτών. Η λύση αυτή ήρθε μέσα από την καινοτόμα υπηρεσία Buy The Mile η οποία έδωσε στους οδηγούς την επιλογή να ασφαλίζονται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνουν.


3


Χάρη στα τρία προγράμματα που παρέχονται (Basic, Economic και Value), οι οδηγοί μπορούν να πληρώνουν δικαιότερα ασφάλιστρα, ανάλογα με τη χρήση που κάνουν. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί ότι όλα τα Buy The Mile προγράμματα ξεκινούν από 3.000 χιλιόμετρα ετησίως, ενώ αν χρειαστεί κάποιος οδηγός να κάνει περισσότερα, μπορεί να αποκτήσει επιπλέον 2.000 χιλιόμετρα, αρκεί να πληρώσει μόλις 20 ευρώ. Μια συμφέρουσα λύση για τους Αθηναίους, που προτιμούν να φτάνουν στον προορισμό τους, κάνοντας ένα συνδυασμό των διαθέσιμων επιλογών μετακίνησης που προσφέρονται.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

χοντος βολος

Στιγμές αγωνίας και φόβου έζησαν οι 875 επιβάτες και τα 141 άτομα πλήρωμα του πλοίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Χανιά. χοντος βολος Ενώ βρισκόταν ανοιχτά της Ύδρας ξέσπασε πυρκαγιά στο γκαράζ με αποτέλεσμα οι καπνοί να τυλίξουν το πλοίο. Το πλήρωμα λειτούργησε άψογα προσπαθώντας να καθησυχάσει τους επιβάτες. Το σκάφος έλαβε εντολή να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά, πράγμα που έγινε στις 04:00 τα ξημερώματα. παιδικες κουβερτες με βελονες μπικος αριστειδης ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Πηγή φωτογραφιών ΑΠΕ-ΜΠΕ, flashnews.gr 01 «Ελευθέριος Βενιζέλος»: Τρομακτικές φωτογραφίες από το φλεγόμενο πλοίο

το παπουτσι πειραιας

Έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα ο δημοσιογράφος, συγγραφέας και πρώην αθλητής Κυριάκος Διακογιάννης. το παπουτσι πειραιας Ο Κυριάκος Διακογιάννης γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1927 στην Πλάκα όπου και μεγάλωσε. Νονός του ήταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Η καταγωγή του ήταν από τη Μάνη και την Πάτμο. Διακρίθηκε στα νεανικά του χρόνια ως αθλητής και υπήρξε μέλος της εθνικής ομάδας στίβου και πρωταθλητής Ελλάδος στο πένταθλο το 1947 και στο δέκαθλο το 1948. νεα φαρμακα χημειοθεραπειας τρομακτικος λαβυρινθος game Ο πατέρας του, Ιωάννης Διακογιάννης, ήταν αξιωματικός της Χωροφυλακής που την περίοδο της Κατοχής υπηρέτησε σε σημαντικές θέσεις στην περιβόητη Ειδική Ασφάλεια. Παρ' όλα αυτά, ο ίδιος ο Κυριάκος Διακογιάννης είχε αριστερά πολιτικά φρονήματα και από το 1949 ως το 1951 εξορίστηκε στη Μακρόνησο. Μετά την απόλυσή του από τη Μακρόνησο, μετανάστευσε στο Λονδίνο, όπου ξεκίνησε να εργάζεται ως δημοσιογράφος στο περιοδικό που εξέδιδε ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Χατζηπατέρας, μετέπειτα κουμπάρ

μηχανη εσπρεσσο τιμη

Τα Εξάρχεια κινδυνεύουν να μετατραπούν σε γκέτο αναφέρει σε ερώτηση προς τους υπουργούς Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή και υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, η Ντόρα Μπακογιάννη και υποστηρίζει ότι υπάρχει «ανικανότητα της κυβέρνησης να εμπεδώσει αίσθημα ασφαλείας στους πολίτες και τους εργαζόμενους στην περιοχή των Εξαρχείων». μηχανη εσπρεσσο τιμη Στην ερώτησή της η κ. Μπακογιάννη, επικαλείται την απόφαση της διοίκησης των ΕΛΤΑ να αναστείλει τη λειτουργία του υποκαταστήματός τους στα Εξάρχεια, εξαιτίας των κακόβουλων και βανδαλιστικών επιθέσεων στο κατάστημα και την απόφαση της διοίκησης του ΟΑΣΑ να μετακινήσει τη στάση τηλεματικής από το Πολυτεχνείο προς το Αρχαιολογικό Μουσείο. ξυλινο κρεβατι σπιτακι «Η αδυναμία της κυβέρνησης να αστυνομεύσει την περιοχή την καθιστά "άβατο", και την παραδίδει στα χέρια περιθωριακών ομάδων, εξτρεμιστών και του υποκόσμου» αναφέρει η κ. Μπακογιάννη και ερωτά τους συναρμόδιους υπουργούς, «σε ποιες ενέργειες σχεδιάζουν να προβούν, προκειμ