Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

εχε γεια κιθαρα

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει και επεξεργάζεται η Τράπεζα της Ελλάδος το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρευσε στην Ελλάδα στο εξάμηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2017 ανήλθε σε 4,23 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 645 εκατ. ευρώ σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2016, όταν οι εισροές από το ναυτιλιακό συνάλλαγμα είχαν υποχωρήσει σε 3,59 δισ. ευρώ.


εχε γεια κιθαρα

Να σημειωθεί πως στο εξάμηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2015 - δηλαδή πριν την επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων στις 29 Ιουνίου 2015 – οι εισπράξεις από το ναυτιλιακό συνάλλαγμα ήταν 6,4 δισ. ευρώ, ήτοι 2,1 δισ. ευρώ μεγαλύτερες σε σχέση με εφέτος. Αυτό το μέγεθος αποτυπώνει σε σημαντικό βαθμό το πώς οι κεφαλαιακοί έλεγχοι οδήγησαν στη σωρηδόν μεταφορά κεφαλαίων της ναυτιλίας στο εξωτερικό.


Πιο απλά η μεγάλη υποχώρηση των ναυτιλιακών εισπράξεων τη τελευταία διετία οφείλεται στο γεγονός πως οι ναυτιλιακές εταιρείες αποφεύγουν πλέον να εισαγάγουν συνάλλαγμα στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, προκειμένου να ξεπεράσουν τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν μέσω της τραπεζικής αργίας και των capital controls στη διαχείριση των κεφαλαίων τους.


επαγγελματικεσ αδειεσ λεωφορειων

Η συνολικά θετική πορεία των ναύλων τους τελευταίους 24 μήνες σε συνδυασμό µε το μέγεθος του ελληνόκτητου στόλου θα έπρεπε κανονικά να είχαν ευνοήσει τις εισπράξεις από τις θαλάσσιες μεταφορές, δεδομένου ότι η Ελλάδα συνεχίζει να κατέχει την πρώτη θέση στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά, ελέγχοντας το 16% της παγκόσμιας χωρητικότητας.


εισητηριο χανια θεσσαλονικη

Το γεγονός ότι οι εισροές ναυτιλιακού συναλλάγματος παραμένουν αισθητά χαμηλότερα σε σχέση με τα προ capital controls επίπεδα επιτείνει τις ανησυχίες για την καθιέρωση μια νέας στρατηγικής εκ μέρους των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, κατά την οποία το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους κρατείται στο εξωτερικό, ενώ στην Ελλάδα εισάγονται µόνο όσες εισπράξεις είναι απαραίτητες για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους εντός της χώρας.


Το πρόβλημα αυτό μπορεί μάλιστα να επιδεινωθεί εάν επικρατήσουν οι πιέσεις της ΕΕ για αλλαγή βασικών διατάξεων του ειδικού φορολογικού καθεστώτος που διέπει τη ναυτιλιακή βιομηχανία και τις επιχειρήσεις της ναυτιλιακής συστάδας (cluster), αλλά και εάν συνεχιστεί η περιορισμένη δυνατότητα εύρεσης χρηματοδότησης των ελληνικών εφοπλιστικών εταιρειών από το εγχώριο τραπεζικό σύστημα.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

χοντος βολος

Στιγμές αγωνίας και φόβου έζησαν οι 875 επιβάτες και τα 141 άτομα πλήρωμα του πλοίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Χανιά. χοντος βολος Ενώ βρισκόταν ανοιχτά της Ύδρας ξέσπασε πυρκαγιά στο γκαράζ με αποτέλεσμα οι καπνοί να τυλίξουν το πλοίο. Το πλήρωμα λειτούργησε άψογα προσπαθώντας να καθησυχάσει τους επιβάτες. Το σκάφος έλαβε εντολή να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά, πράγμα που έγινε στις 04:00 τα ξημερώματα. παιδικες κουβερτες με βελονες μπικος αριστειδης ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Πηγή φωτογραφιών ΑΠΕ-ΜΠΕ, flashnews.gr 01 «Ελευθέριος Βενιζέλος»: Τρομακτικές φωτογραφίες από το φλεγόμενο πλοίο

το παπουτσι πειραιας

Έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα ο δημοσιογράφος, συγγραφέας και πρώην αθλητής Κυριάκος Διακογιάννης. το παπουτσι πειραιας Ο Κυριάκος Διακογιάννης γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1927 στην Πλάκα όπου και μεγάλωσε. Νονός του ήταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Η καταγωγή του ήταν από τη Μάνη και την Πάτμο. Διακρίθηκε στα νεανικά του χρόνια ως αθλητής και υπήρξε μέλος της εθνικής ομάδας στίβου και πρωταθλητής Ελλάδος στο πένταθλο το 1947 και στο δέκαθλο το 1948. νεα φαρμακα χημειοθεραπειας τρομακτικος λαβυρινθος game Ο πατέρας του, Ιωάννης Διακογιάννης, ήταν αξιωματικός της Χωροφυλακής που την περίοδο της Κατοχής υπηρέτησε σε σημαντικές θέσεις στην περιβόητη Ειδική Ασφάλεια. Παρ' όλα αυτά, ο ίδιος ο Κυριάκος Διακογιάννης είχε αριστερά πολιτικά φρονήματα και από το 1949 ως το 1951 εξορίστηκε στη Μακρόνησο. Μετά την απόλυσή του από τη Μακρόνησο, μετανάστευσε στο Λονδίνο, όπου ξεκίνησε να εργάζεται ως δημοσιογράφος στο περιοδικό που εξέδιδε ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Χατζηπατέρας, μετέπειτα κουμπάρ

μηχανη εσπρεσσο τιμη

Τα Εξάρχεια κινδυνεύουν να μετατραπούν σε γκέτο αναφέρει σε ερώτηση προς τους υπουργούς Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή και υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, η Ντόρα Μπακογιάννη και υποστηρίζει ότι υπάρχει «ανικανότητα της κυβέρνησης να εμπεδώσει αίσθημα ασφαλείας στους πολίτες και τους εργαζόμενους στην περιοχή των Εξαρχείων». μηχανη εσπρεσσο τιμη Στην ερώτησή της η κ. Μπακογιάννη, επικαλείται την απόφαση της διοίκησης των ΕΛΤΑ να αναστείλει τη λειτουργία του υποκαταστήματός τους στα Εξάρχεια, εξαιτίας των κακόβουλων και βανδαλιστικών επιθέσεων στο κατάστημα και την απόφαση της διοίκησης του ΟΑΣΑ να μετακινήσει τη στάση τηλεματικής από το Πολυτεχνείο προς το Αρχαιολογικό Μουσείο. ξυλινο κρεβατι σπιτακι «Η αδυναμία της κυβέρνησης να αστυνομεύσει την περιοχή την καθιστά "άβατο", και την παραδίδει στα χέρια περιθωριακών ομάδων, εξτρεμιστών και του υποκόσμου» αναφέρει η κ. Μπακογιάννη και ερωτά τους συναρμόδιους υπουργούς, «σε ποιες ενέργειες σχεδιάζουν να προβούν, προκειμ